پاورپوینت کاربرد آلومینیوم در ساختمان

دسته بندي : مهندسی » سایر رشته های مهندسی
مشخصات فایل:
پاورپوینت کاربرد آلومینیوم در ساختمان
قالب بندی: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 57
قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت:

لباس نقره‌اي ساختمان
در حال حاضر، معماران و مجریان پروژه های ساختمانی در پروژه‌های خود از محصولات گوناگون آلومینیومی در بخش‌های مختلف بنا از جمله سقف‌های كاذب،‌ درب و پنجره، ‌نما، تاسیسات الكتریكی و مكانیكی و... استفاده‌های بي‌شماری مي‌كنند.
در این نوشتار ضمن معرفی گونه‌اي خاص از محصولات آلومینیومی که در بازارهای ایران به خوبی مطرح شده است، به اختصار به برخی از كاربردها و مزایای آلومینیوم در نمای ساختمان‌ها مي‌پردازیم.
با ظهور مدرنیسم در معماری و ‌شروع عصر مدرن و همزمان با روی کار آمدن معمارانی چون میس وندرو و معماران تحصیل كرده مدارسی مانند باوهاس و علاقه جهانیان به ایجاد بناهای بلند مرتبه و به طور كل، شروع ساخت و سازهای صنعتی در غرب بحث پیش ساختگی و استفاده از مصالح پیشرفته به یكی از مهمترین دغدغه‌های طراحان و مجریان و تولیدکنندگان بدل شد.
در این میان نگاه‌هاي معمارانه به سمت آلومینیوم و توليدات اكسترود شده آلومينيوم سوق پیدا کرد؛ چرا که آلومینیوم به علت خصوصیت منحصر به فرد خود همچون سبكی، عایق بودن، انعطاف‌پذيری، در دسترس بودن، ارزان بودن نسبی، باربر بودن و جلال خاص مي‌توانست تمام نیازهای مخاطبان خود را برآورده سازد.


- این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است. 


دسته بندی: مهندسی » سایر رشته های مهندسی

تعداد مشاهده: 3963 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: power point

تعداد صفحات: 57

حجم فایل:112 کیلوبایت

 قیمت: 44,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 57 اسلاید، قابل ویرایش.